Rejestracja 2019

Trasa

Moi drodzy w tym roku wyjątkowa i niełatwa technicznie trasa 5. Sanprobi Maratonu Szczecińskiego.

Start 23.06.2019 r. o godz. 8:00 z Polic- Police ul. Bursztynowa ( na wysokości kompleksu sportowo rekreacyjnego) następnie przecinamy ul. Piaskową i robimy 2 pętle : wbiegamy na ul. Zamenhofa ( całą szerokością ) następnie w lewo w ul. Bankową i dalej w lewo ul. Wyszyńskiego - na rondzie drugi zjazd ( na wprost dalej Wyszyńskiego) i biegniemy do Siedlic - na pętli autobusowej nawrót, wracamy do Polic - wbiegamy w prawo w ul. Piaskową ( 5 km ) następnie w lewo w ul. Zamenhofa i powtarzamy taką samą pętlę ( 10 km), na drugiej pętli na wysokości ronda ul. Wyszyńskiego zbiegamy w pierwszy zjazd w prawo w ul.Roweckiego i do ul.Tanowskiej- następnie w lewo na ścieżkę rowerową i biegniemy ścieżką rowerową wzdłuż ul. Tanowskiej do Trzeszczyna( 15 km) i na wysokości zjazdu na Bartoszewo ( 20 km) dalej prosto przebiegamy następnie ul. Leśną / przebiegamy przez ul. Wiejską/ mijamy Pilchowo/ wbiegamy do Szczecina dalej ścieżką rowerową wzdłuż ul.E. Zegadłowicza i na wysokości Kościoła pw. Brata Alberta ( 25 km ) skręcamy w lewo i biegniemy płytami w lesie drogą Siedmiu Młynów i skręcamy w prawo w stronę Leśniczówki i wzdłuż Polany Białej do ul. Miodowej/ przekraczamy ul. Miodową i prosto szlakiem im. Ireny i Karola prosto wzdłuż jeziora Goplana docieramy do asfaltowej ścieżki przy Arkonce i biegniemy wzdłuż kąpieliska na wysokości parkingu ,,Arkonki'' skręcamy w lewo do lasu w Moczarową i tu będzie doz robienia mała trudna pętelka ok. 800 metrów, która kończy się zbiegiem na wysokości budowanej drogi Arkońskiej-Spacerowej, gdzie przy ogrodzeniach skręcamy w lewo na asfalt i biegniemy na wprost parkingu ,,Arkonki'' przed nim skręcamy w lewo i robimy 3 pętle o długości 4,6 km ( biegnąc obok kas ,,Arkonki'' w prawo i dalej prosto wzdłuż BARKONKI- SZYSZKI-dalej łukiem w prawo i w lewo z asfaltu na leśną ścieżką wzdłuż jeziorka Goplana w stronę ul. Miodowej w prawo leśną ścieżką wzdłuż ul.Miodowej - na wysokości Leśniczówki łukiem w prawo (tu połączą się biegacze nadbiegający od strony Leśniczówki) biegniemy prosto wzdłuż jeziorka Goplana w stronę asfaltu kąpieliska Arkonki i na wysokości parkingu w lewo w Moczarową i po przebiegnięciu 3 takich pętli (4,6 km) na ostatniej na końcu małej pętli biegniemy prosto na parking kąpielisk Arkonka gdzie usytuowana jest META .

Limit czasu - 6 godzin.

Na mecie dekoracje/ poczęstunek/ piwo dla biegających/ depozyt (rzeczy dowiezione ze startu i biura-szatni)

Powodzenia Wam życzymy!!!
Jako organizatorzy dołożymy wszelkich starań abyście Wszyscy dobiegli do METY i otrzymali medal 5 edycji Sanprobi Maratonu Szczecińskiego
Dyrektor Maratonu
Robert Szych

Powrót na górę

Copyright © 2017 Ruchowa Akademia Zdrowia w Szczecinie.